Operator CATI / Call Center

Operator CATI / Call Center

Denumirea postului Operator Call Center / CATI
Locația postului București
Codul postului CATI-OSO
Responsabilități:   Activitatea constă în realizarea de sondaje de opinie cu persoane fizice sau juridice, utilizând metodologia CATI (realizarea de interviuri telefonice asistate de calculator).
Operatorii au ca responsabilitate principală culegerea de informaţii prin intermediul unui chestionar afişat în format electronic.
Cerinţe:
  • Operare PC – nivel mediu;
  • Disponibilitate zilnică de lucru, aproximativ 5-6 ore pe zi.
Abilități necesare: Persoane sociabile care au uşurinţă în comunicare şi exprimare;
Beneficii:
  • Posibilitatea unui start bun in carieră, alături de o echipă tânără;
  • Training de specialitate şi feedback constant pe performanţă;
  • Program de lucru flexibil;
  • Încheierea unui contract individual de muncă;
  • Posibilităţi de avansare în cadrul companiei;
  • Salariu motivant: în medie se caştigă 8 lei/ oră iar operatorii mai buni câştigă până la 15 lei/ oră din bonusuri/ chestionar.

Formular:

Completați datele de contact în formularul de mai jos sau trimiteți CV-ul la adresa de e-mail cristiana_nica@mercury.ro.

SEND

Members

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP