Operator CATI / Call Center

Operator CATI / Call Center

Denumirea postului Operator Call Center / CATI
Locația postului București
Codul postului CATI-OSO
Responsabilități:   Activitatea constă în realizarea de sondaje de opinie cu persoane fizice sau juridice, utilizând metodologia CATI (realizarea de interviuri telefonice asistate de calculator).
Operatorii au ca responsabilitate principală culegerea de informaţii prin intermediul unui chestionar afişat în format electronic.
Cerinţe:
  • Comunicare eficientă;
  • Seriozitate și perseverență;
  • Prezență (program de lucru);
  • Punctualitate;
  • Operare PC – nivel mediu.
Abilități necesare: Persoane sociabile care au uşurinţă în comunicare şi exprimare;
Beneficii:
  • Posibilitatea unui start bun in carieră, alături de o echipă tânără;
  • Program de lucru flexibil intre orele 9:00-21:00;
  • Încheierea unui contract individual de muncă;
  • Training de specialitate şi feedback constant pe performanţă;
  • Posibilităţi de avansare în cadrul companiei;
  • Salariu motivant: câștigul mediu este de 1500 lei iar operatorii mai buni câştigă până la 2000 lei din bonusuri/ chestionar.

Formular:

Completați datele de contact în formularul de mai jos sau trimiteți un mesaj la adresa de e-mail cristiana_nica@mercury.ro.

SEND

Members

  • ESOMAR Individual Membership Information
UP